Ügyfél-elégedettség mérés a Debreceni Ítélőtáblán

Az Országos Bírósági Hivatal elnökének egyik stratégiai célja a bírósághoz való hozzáférés egyszerűsítése, amelynek alapvető pillére az állampolgárok információszerzése, a könnyen áttekinthető és informatív honlap, ügyfél tájékoztatási centrumok létrehozása, az ügyfelek megfelelő és folyamatos tájékoztatása, továbbá az ügyfél-elégedettség mérés.

A Debreceni Ítélőtábla a fent nevezett stratégiai cél keretében kiemelt figyelmet fordít a bírósághoz forduló ügyfelek véleményének megismerésére. Ennek érdekében lehetőséget biztosít számukra az ügyfél-elégedettségi adatlap kitöltésére, mely papíralapon megtalálható az ítélőtábla aulájában, illetve elektronikusan letölthető jelen oldalról. A kitöltött kérdőívek az aulában elhelyezett gyűjtőládába dobhatóak be vagy a [birosag_dit @ birosag.hu] e-mail címre küldhetőek meg.

CsatolmányMéret
36 KB